FANDOM

Χμ... Είναι αρκετά ενδιαφέρον το ότι ο Freddy δεν βγαίνει από τη σκηνή πολύ συχνά. Άκουσα όμως ότι γίνεται πολύ πιο δραστήριος στο σκοτάδι, αν και υποθέτω ότι αυτός είναι ένας ακόμη λόγος για να μην σου τελειώσει η ενέργεια, σωστά;
 
— Ο Τηλεφωνητής περιγράφει τη συμπεριφορά του Freddy στο πρώτο παιχνίδι, Νύχτα 2

527.png
Freddy Fazbear
Βασικές πληροφορίες
Είδος Ρομποτικός αρκούδος
Φύλο Αρσενικό
Χρώμα Καφέ
Ειδικότητα Βασικός τραγουδιστής στην μπάντα της πιτσαρίας
Περιοχή εκκίνησης Show Stage
Πρώτη εμφάνιση Νύχτα 1
Νύχτα 3 (Από αυτήν τη νύχτα και μετά είναι επικίνδυνος.)
Ο Freddy Fazbear (Φρέντυ Φάζμπερ) είναι ο κύριος ανταγωνιστής του Five Nights at Freddy's. Είναι ένας ρομποτικός αρκούδος που όπως και τα άλλα animatronics στο παιχνίδι, αφήνεται σε μια "κατάσταση ελεύθερης περιπλάνησης" τη νύχτα, στη διάρκεια της οποίας περιφέρεται στην πιτσαρία μαζί με τα άλλα animatronics, μέχρι τις 6 AM.

Θα χώσει βίαια όποιον άνθρωπο συναντήσει σε μια στολή Freddy Fazbear όπως θα κάνουν επίσης και τα άλλα animatronics το οποίο θα οδηγήσει στο θάνατο του ανθρώπου.

ΕμφάνισηEdit

Ο Freddy είναι ένα animatronic το οποίο φοράει κοστούμι που του δίνει την όψη καφέ αρκούδας. Στην πίστα φοράει ένα ημίψηλο καπέλο, ένα παπιγιόν και κρατάει και ένα μικρόφωνο στο δεξί του χέρι. Τα αυτιά του είναι αρθρωτά και έτσι μπορούν να κινούνται εμπρός πίσω. Ο Freddy έχει τετράγωνα δόντια στο κάτω σαγόνι του και όπως τα περισσότερα animatronics στην πιτσαρία δεν έχει δόντια στο άνω σαγόνι.

Έχει ανθρώπινα δακτυλικά αποτυπώματα στο πρόσωπό του αν και είναι δύσκολο να εντοπιστούν. Τα μάτια του έχουν συνήθως γαλάζιο χρώμα, άλλα φαίνονται περισσότερα τα μάτια του ενδοσκελετού του στην κάμερα και στο ένα από τα 2 Jumpscare του. Ο Freddy και ο Foxy είναι τα μόνα animatronics των οποίων τα μάτια λάμπουν στο σκοτάδι.

ΠεριοχέςEdit

Ο Freddy στο ξεκίνημα της νύχτας βρίσκεται στο Show Stage μαζί με τα άλλα 2 μέλη της μπάντας, τον Bonnie και την Chica. Όταν ενεργοποιηθεί θα ακολουθήσει μια πορεία που ξεκινά από το Show Stage και τελειώνει στο γραφείο. Η πορεία είναι η εξής: Show StageΤραπεζαρίαΤουαλέτεςΚουζίναΑνατολική Αίθουσα → Γωνία Ανατολικής αίθουσας → Γραφείο.

Freddy-HandPrint.jpg

Τα αποτυπώματα χεριού στο πρόσωπο του Freddy.

Σε αντίθεση με τα άλλα animatronics, θα παραμείνει σε σκοτεινές περιοχές του χώρου που καταλαμβάνει, αφήνοντας ως επί το πλείστον τα μάτια και τα μέρη του προσώπου του ορατά. Αυτό σημαίνει ότι ο Freddy αποφεύγει τις κάμερες όσο το δυνατόν περισσότερο ή όπως ανέφερε ο Τηλεφωνητής αυτό μπορεί απλώς να οφείλεται στο γεγονός ότι ο Freddy είναι πολύ πιο δραστήριος στο σκοτάδι.

Ο Freddy δεν θα είναι ορατός αν ένα άλλο animatronic είναι στο ίδιο δωμάτιο με αυτόν. Η παρακολούθηση του Freddy στις κάμερες θα επιβραδύνει την πορεία του, ακόμα και αν ένα δεν είναι ορατός στην αίθουσα λόγω της παρουσίας του Bonnie η της Chica.

Ο Freddy θα παίξει το κουδούνισμά του όταν είναι στην κουζίνα, όπου οι κάμερα εκεί είναι απενεργοποιημένη, ή στο γραφείο όταν η ηλεκτρική ενέργεια έχει τελειώσει και ο παίκτης δεν έχει τα μέσα να τον διώξει.

ΣυμπεριφοράEdit

Για τις δύο πρώτες νύχτες της εβδομάδας, ο Freddy θα παραμείνει ανενεργός και θα παραμείνει στη σκηνή, κοιτάζοντας την κάμερα κατά διαστήματα. Στις δύο πρώτες νύχτες γίνεται ενεργός μόνο αν ο παίκτης ξεμείνει από ηλεκτρική ενέργεια.

Όταν η ηλεκτρική ενέργεια τελειώσει και ο παίκτης ξοδέψει μερικά δευτερόλεπτα στο αμυδρά φωτισμένο γραφείο το πρόσωπο του Freddy Fazbear θα ανάψει στην αριστερή πόρτα και θα αρχίζει να παίζει κουδούνισμα με το μουσικό κουτί του. Μετά από μερικά δευτερόλεπτα, τα υπόλοιπα φώτα του προσώπου του Freddy και του γραφείου θα αναβοσβήνουν και έπειτα θα σβήσουν, μετατρέποντας το δωμάτιο εντελώς σκοτεινό (επιπλέον, το κουδούνισμα του Freddy θα σταματήσει επίσης). Ο Freddy δεν θα είναι ορατός (άλλα ο παίκτης ίσως τον ακούσει λόγω των βημάτων του) και θα προσεγγίσει τον παίκτη για να τον επιτεθεί, με αποτέλεσμα ένα Game Over.

Αν ο παίκτης το "παίξει νεκρός" (δηλαδή να μην κινείται, ενώ ο Freddy παίζει το κουδούνισμα του), η επίθεσή του μπορεί να καθυστερήσει. Συνήθως αυτό μπορεί να κάνει το Freddy να παίξει το κουδούνισμα του λίγο περισσότερο και αν τα φώτα πέσουν τελείως ίσως επιβραδύνει την επίθεσή του δίνοντας τον παίκτη λίγο περισσότερο χρόνο μέχρι τις 6 AM.

Output o2BAmu.gif

Ο Freddy επιτίθεται στον παίκτη αφού το τραγούδι του έχει τελειώσει.

Output swP4iS.gif

Ο Freddy επιτίθεται στον παίκτη.

Από την Νύχτα 3 και μετά, γίνεται ενεργός ενώ υπάρχει ηλεκτρική ενέργεια. Όταν ο Freddy μετακινείται ένα βαθύ γέλιο και γρήγορα βήματα ακούγονται αντί για τα αργά βήματα που ακούγονται όταν μετακινούνται τα άλλα animatronics. Ο Freddy κινείται μόνο όταν η οθόνη είναι κάτω η όταν ο παίκτης δεν τον παρακολουθεί άμεσα.

Ο Freddy μπορεί να μπει στο γραφείο μόνο από την Ανατολική Αίθουσα με την εξαίρεση το όταν η ενέργεια έχει τελειώσει όπου θα μπει στο γραφείο από την Δυτική Αίθουσα, συγκεκριμένα από την αριστερή πόρτα. Αφού οι κινήσεις του είναι πολύ γρήγορες μπορεί να έρθει σε ένα μέρος τόσο γρήγορα σαν να τηλεμεταφέρεται (όπως ο Bonnie). Το ζήτημα περιπλέκεται από το γεγονός ότι ο παίκτης δεν μπορεί πάντα να τον ακούει να γελάει όταν κινείται καθώς άλλοι ήχοι μπορεί να αποτρέψουν τον παίκτη από το να τον ακούσει, πράγμα που σημαίνει ότι ο παίκτης πρέπει να τον αναζητά συνεχώς για να βεβαιωθεί ότι δεν είναι ακριβώς δίπλα από το γραφείο.

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να αποτρέψει ο παίκτης το Freddy να μπει στο γραφείο είναι να παρακολουθεί τακτικά τις κάμερες, προκειμένου να σταματήσει τις κινήσεις του. Αν ο Freddy είναι στην κάμερα CAM 4B, ο παίκτης πρέπει πάντα να κλείνει την πόρτα, ενώ κοιτάει την οθόνη, εκτός και αν βλέπει την εν λόγω κάμερα. Ο λόγος για αυτό είναι ότι διαφορετικά ο Freddy θα μπει στο δωμάτιό του παίκτη.

O Freddy θα μπει μόνο μέσα στο γραφείο, αν ο παίκτης αλλάξει από την CAM 4B για να δει άλλη κάμερα όταν βρίσκεται εκεί. Αφού ο Freddy δεν εμφανίζεται στο τυφλό σημείο, όταν βρίσκεται στην γωνία της ανατολικής αίθουσας σημαίνει ότι είναι μόλις ένα βήμα μακριά από το να μπει στο γραφείο και να τελειώσει το παιχνίδι.

Ενδιαφέρουσες ΠληροφορίεςEdit

  • Η μουσική που ο Freddy παίζει είναι στη πραγματικότητα μια απόδοση του Georges Bizet Votre toast, je peux vous le rendre (the Toreador Song) από την όπερα "Carmen".
  • Το γεγονός ότι η μελωδία του Freddy μπορεί να ακουστεί στο τηλεφώνημα της Νύχτας 4, σημαίνει ότι ο Freddy ίσως είχε εμπλακεί στο θάνατο του Τηλεφωνητή.
  • Τεχνικά ο Freddy δεν έχει την ικανότητα να τρέξει όπως ο Foxy όμως όταν κινείται ακούγονται γρήγορα βήματα αν και δεν φαίνεται πουθενά να το κάνει αυτό.
  • Αν κοιτάξει κανείς προσεκτικά τον Freddy στο Show Stage αφού η Chica και ο Bonnie έχουν φύγει τα μάτια του ενδοσκελετού του είναι στη θέση των κανονικών του ματιών.
  • Στο πρώτο παιχνίδι ο Freddy είναι το μόνο animatronic το οποίο θα εισέλθει στο γραφείο και από τις δυο μεριές (από την ανατολική αίθουσα στην κανονική του επίθεση και από τη δυτική αίθουσα αν ο παίκτης ξεμείνει από ηλεκτρική ενέργεια).
  • Στο δεύτερο Jumpscare του Freddy (όταν εισέρχεται στο γραφείο από την ανατολική αίθουσα), τα κανονικά του μπλε μάτια φαίνονται για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου πριν γίνουν μαύρα μάτια ενδοσκελετού.
  • Ο Freddy είναι ένας από τους πέντε χαρακτήρες στην σειρά Five Nights at Freddy's που έχει παραπάνω από ένα jumpscare, οι άλλοι είναι ο Springtrap, ο Nightmare Bonnie, ο Nightmare Freddy και η Nightmare Chica (αν μετρηθεί το jumpscare του cupcake της).
  • Ο Freddy αρχικά προοριζόταν για να μένει ακίνητος στο Show Stage και να κινηθεί μόνο όταν τελείωνε η ηλεκτρική ενέργεια του παίκτη, παρόμοια με τη συμπεριφορά του στις δύο πρώτες νύχτες. Ωστόσο ο Scott Cawthon ήθελε να δώσει στον κύριο ανταγωνιστή περισσότερο χρόνο κίνησης και έτσι άλλαξε το AI του Freddy κάνοντας τον να καταδιώκει τον παίκτη από την Νύχτα 3 και μετά.
  • Ο Freddy είναι το πρώτο animatronic που έχει σχέση με μουσική, το δεύτερο είναι ο Puppet.
  • Ο Freddy έχει συγγένεια με τον Golden Freddy. Είναι άγνωστο αν ο Golden Freddy είναι ένα άλλο κοστούμι παρόμοιο με τον Freddy, μια παλαιότερη έκδοσή του η ένα φάντασμα. Πολλοί πιστεύουν ότι ο Golden Freddy είναι αποτέλεσμα τον παρανοϊκών ψευδαισθήσεων του Mike Schmidt.
  • Ο Freddy έχει τους περισσότερους ομόλογους από κάθε χαρακτήρα στη σειρά: Τους Golden Freddy, Toy Freddy, Shadow Freddy, Phantom Freddy, Nightmare Freddy (πιθανόν), Nightmare Fredbear και (πιθανόν) τον Nightmare.
  • O Freddy εμφανίζεται με κατακόκκινα ανθρώπινα μάτια στις παραισθήσεις, ενώ ο Bonnie είτε με τα μάτια του ενδοσκελετού του αλλά και χωρίς μάτια.
  • O Nightmare Fredbear μπορεί ενδεχομένως να είναι η πρώτη ενσάρκωση του Golden Freddy.

Freddy Icon.png
Freddy Fazbear
Βασικές πληροφορίες
Είδος Ρομποτικός αρκούδος
Φύλο Αρσενικό
Χρώμα Καφέ
Ειδικότητα Αποσυρμένο
Περιοχή εκκίνησης Ανταλλακτικά/Service
Πρώτη εμφάνιση Νύχτα 1
Νύχτα 2 (Σε αυτή τη νύχτα αρχίζει ελαφρώς να κινείται.)
Το παλιότερο μοντέλο του Freddy Fazbear εμφανίζεται στο Five Nights at Freddy's 2 ως βασικός ανταγωνιστής. Ο ίδιος, μαζί με τα άλλα τέσσερα παλαιότερα animatronics έχουν πέσει σε σοβαρή ερείπωση.

ΕμφάνισηEdit

Από όλα τα 4 κλασσικά animatronics, ο Freddy φαίνεται να είναι το λιγότερο κατεστραμμένο. Η παλιά του εμφάνιση φαινόταν καλύτερα στην πρώτη διαφημιστική εικόνα που δημοσιεύτηκε από τον Scott Cawthon, τον προγραμματιστή του παιχνιδιού. Στο παιχνίδι, εξηγείται ότι έχει περάσει από μια απόπειρα ανακατασκευής, αλλά έμεινε ημιτελής αφού η διεύθυνση επέλεξε να φτιάξει τον Toy Freddy.

Η συνολική του εμφάνιση είναι αμετάβλητη, αλλά μικρές διαφορές είναι ορατές κυρίως τα κουμπιά στο στήθος του και οι πιο ορατές ραφές στο κάτω μέρος των χεριών του.

Also on FANDOM

Random Wiki