FANDOM

Κανένα μέρος διαφυγής. Και ακριβώς ένα μέρος για να κρυφτείς.
 
— Teaser από την τέταρτη εικόνα του παιχνιδιού, αναφερόμενο στη Μάσκα Freddy Fazbear.
Fnaf 2.png
Five Nights at Freddy's 2
Πληροφορίες παιχνιδιού
Πλατφόρμες Windows
Ανάπτυξη Scott Cawthon
Είδος Point and Click
Θέμα Τρόμου
Πρότζεκτ Indie
Ημερομηνίες κυκλοφορίας 11 Νοεμβρίου 2014 (Steam)
15 Νοεμβρίου 2014 (Android)
20 Νοεμβρίου 2014 (iOS)
2 Δεκεμβρίου 2014 (Windows Phone)
Download(s) Steam
Desura
Google Play
Amazon
Windows Phone
Πρίκουελ
Σύστημα
Μηχάνημα Clickteam Fusion 2.5

Το Five Nights at Freddy's 2 (Πέντε νύχτες στου Φρέντυ 2) είναι το δεύτερο παιχνίδι της σειράς και χρονολογικά πιστεύεται ότι είναι συνέχεια του Five Nights at Freddy's 4, καθώς και πρίκουελ του Five Nights at Freddy's. Όπως και το πρώτο παιχνίδι, είναι ένα ανεξάρτητο point and click βιντεοπαιχνίδι τρόμου, όπου ο παίκτης πρέπει ξανά να επιβιώσει κατά τη διάρκεια της νύχτας στην "νέα και βελτιωμένη" πιτσαρία του Freddy Fazbear.

Υπάρχουν έξι εντελώς καινούργια Animatronics, καθώς και διαλυμένες εκδόσεις των πέντε Animatronics απ'το πρώτο παιχνίδι, φτάνοντας σε ένα σύνολο των έντεκα Animatronics. Υπάρχουν μερικές σημαντικές διαφορές στη μηχανική του παιχνιδιού σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι, με πιο σημαντικές την έλλειψη πορτών και την προσθήκη της μάσκας Freddy Fazbear.

Κυκλοφόρησε στο Steam και στο Desura στις 11 Νοεμβρίου, 2014, μετά από μια καθυστέρηση με το demo του παιχνιδιού. Η έκδοση του Android κυκλοφόρησε στις 15 Νοεμβρίου 2014 και η έκδοση του iOS, στις 20 Νοεμβρίου 2014.

ΠερίληψηEdit

Καλώς ήρθατε στη νέα και βελτιωμένη Freddy Fazbear's Pizza.

Στο Five Nights at Freddy's 2, τα παλιά Animatronics συναντιούνται με ένα νέο καστ χαρακτήρων. Είναι φιλικές προς τα παιδιά κατασκευές, αναβαθμισμένα με την τελευταία λέξη στην αναγνώρισης προσώπου τεχνολογία, και υπόσχονται ένα διασκεδαστικό θέαμα για μικρούς και μεγάλους.

Τι μπορεί να πάει στραβά;

Ως ο νέος νυχτοφύλακας, η δουλειά σου είναι να παρακολουθείς τις κάμερες και να βεβαιωθείς ότι τίποτα δεν πάει στραβά μετά από ώρες. Ο προηγούμενος φύλακας διαμαρτυρήθηκε για "συνθήκες"; δηλαδή, οι χαρακτήρες προσπαθούν να μπουν στο γραφείο (ο φύλακας από τότε μεταφέρθηκε σε ημερήσια βάρδια). Έτσι για να κάνεις τη δουλειά σου πιο εύκολη, είσαι εφοδιασμένος με μια μάσκα Freddy Fazbear, η οποία μπορεί να ξεγελάσει τα Animatronics που θα μπούνε στο γραφείο.

Όπως πάντα η Fazbear Entertainment δεν είναι υπεύθυνη για θάνατο η διαμελισμό.

ΑνάπτυξηEdit

Η διαφημιστική αφίσα για το παιχνίδι αναρτήθηκε για πρώτη φορά στην επίσημη ιστοσελίδα του Scott Cawthon στις 12 Σεπτεμβρίου 2014. Επίσημες φωτογραφίες οι οποίες κυκλοφόρησαν από τον Scott έδειχναν ότι τα παλιά Animatronics έφτασαν σε παρακμή και αντικαταστάθηκαν από καινούργια.

Ωστόσο, μετά την κυκλοφορία της πρώτης teaser εικόνας δύο ακόμα εικόνες εμφανίστηκαν, που απεικόνιζαν τον Bonnie και τον Foxy με τα νεότερα μοντέλα. Οι περαιτέρω ενημερώσεις από την ιστοσελίδα του Scott έδειξαν ότι ένα νέο Animatronic θα κάνει την εμφάνισή του; Μια Μαριονέτα που μοιάζει με κλόουν η οποία εμφανίζεται στο μέρος που είναι τώρα γνωστό ως Prize Corner.

Ένα demo με δυο νύχτες τελικά κυκλοφόρησε. Ειδικά demo με τρεις νύχτες κυκλοφόρησαν σε γνωστούς youtubers, όπως ο Markiplier. Λίγο μετά το demo το πλήρες παιχνίδι κυκλοφόρησε.

ΥποδοχήEdit

Το Five Nights at Freddy's 2 έλαβε γενικά θετικές κριτικές από το κοινό. Ο Omri Petitte από το PC Gamer έδωσε στο παιχνίδι μια βαθμολογία των 70 στα 100, σχολιάζοντας ότι "Ήθελα η συνέχεια να έχει περισσότερα παιχνίδια του νου και μεγαλύτερη αβεβαιότητα. Ήθελα τα ανιαρά Animatronics να ξεσκίσουν το πρόσωπό μου με νέους και πιο ενδιαφέρον τρόπους. Αυτό που πήρα ήταν ένα παιχνίδι που βαπτίζεται σε μεγάλο βαθμό σε εξαπάτηση και λεπτότητα, ένα θαυμάσιο σκληρό κοκτέιλ υπερφυσικού μυστηρίου και δονήσεων πανικοβλημένης αδρεναλίνης. Όμως το να απολαμβάνεις τα καλά κομμάτια στο παιχνίδι έρχεται με ένα κόστος μιας απογοητευτικά απότομης δυσκολίας."

ΚυκλοφορίαEdit

Το Five Nights at Freddy's 2 κυκλοφόρησε στις 11 Νοεμβρίου 2014 στο Steam και στο Desura με μια τιμή των $7.99. Υπάρχει επίσης και ένα ελεύθερο demo στο IndieDB. Το παιχνίδι κανονικά ήταν να κυκλοφορήσει κάποια στιγμή μέσα στο 2015, όπως έδειχνε ένα πόστερ στην ιστοσελίδα του Scott, άλλα αυτό άλλαξε λόγω προβλημάτων με την κυκλοφορία του demo.

ΕξώφυλλαEdit

TeasersEdit

ΑναβαθμίσειςEdit

1.03Edit

Κυκλοφόρησε στις 11 Νοεμβρίου 2014.

  • Ένας γυμνός ενδοσκελετός μερικές φορές θα εμφανιστεί κατά τον έλεγχο του Prize Corner η του αριστερού εξαερισμού
  • Σε σπάνιες περιπτώσεις, κατεβάζοντας την οθόνη, μπορεί να εμφανιστεί ο Shadow Bonnie στην αριστερή πλευρά του γραφείου.

1.032Edit

  • Δεν είναι πλέον δυνατή η χρήση του φακού όταν φοράς τη μάσκα Freddy Fazbear.

Αποκριάτικη αναβάθμισηEdit

  • Προσθέτει ένα jack-o-lantern στο γραφείο και φαναράκια πάνω από το γραφείο όταν η ημερομηνία του υπολογιστή του παίκτη είναι 10/31.

ΙστορικόEdit

2014Edit

  • Στις 12 Σεπτεμβρίου, στην ιστοσελίδα του Scott Cawthon, ένα teaser για το παιχνίδι έδειχνε έναν Freddy που ήταν είτε διαλυμένος είτε ανακατασκευασμένος, λόγω μικρών αλλαγών στην εμφάνιση.
  • Γύρω στις 28 Σεπτεμβρίου, άλλο ένα teaser έκανε την εμφάνιση του απεικονίζοντας τον παλιό Bonnie χωρίς πρόσωπο μαζί με τον νεότερο Toy Bonnie. Το teaser έγραφε επίσης "Κάτι μεταχειρισμένο... Κάτι καινούργιο..."
  • Στις 7 Οκτωβρίου ο Scott Cawthon έβγαλε κι άλλο teaser με τον Foxy και το νεότερο Mangle, οι οποίοι κρύβονταν πίσω από μια μοβ κουρτίνα με ένα σημάδι που είχε πάνω του μόνο το νούμερο 2.
  • Στις 15 Οκτωβρίου ο Scott έβγαλε ακόμη ένα teaser στην ιστοσελίδα του όπου ο παίκτης φαίνεται να φοράει τη μάσκα Freddy Fazbear καθώς κοιτά τον Foxy μαζί με το σλόγκαν "Κανένα μέρος διαφυγής. Και ακριβώς ένα μέρος για να κρυφτείς."
  • Στις 21 Οκτωβρίου ο Scott κυκλοφόρησε το τρέιλερ του παιχνιδιού Five Nights at Freddy's 2.
  • Στις 9 Νοεμβρίου ο Scott παρουσίασε στην ιστοσελίδα του ακόμη ένα teaser που ήταν σχεδόν ολόμαυρο. Αν φωτιστεί η φωτογραφία, το νέο animatronic η μαριονέτα είναι ορατό.
  • Στις 10 Νοεμβρίου ο Scott ανακοίνωσε ότι το demo του Five Nights at Freddy's 2 θα ερχόταν την ακριβώς επόμενη μέρα. Ένα extended demo στάλθηκε σε γνωστούς youtubers, το οποίο είχε 3 νύχτες αντί για δυο.
  • Στις 11 Νοεμβρίου, το Five Nights at Freddy's 2 κυκλοφόρησε επίσημα στο Steam και στο Desura.
  • Ένα demo με δύο νύχτες κυκλοφόρησε στο IndieDB.
  • Στις 15 Νοεμβρίου η έκδοση του κινητού κυκλοφόρησε για android και μαζί ένα demo με μια νύχτα.
  • Στις 20 Νοεμβρίου μια ακόμη κινητή έκδοση κυκλοφόρησε για iOS με μια τιμή των $2.99.
  • Στις 2 Δεκεμβρίου μια κινητή έκδοση για Windows Phone κυκλοφόρησε με μια τιμή των $2.99.
  • Η έκδοση του Windows Phone ωστόσο δεν πωλείται πλέον. Αυτό είναι πιθανόν να οφείλεται στις καταγγελίες σχετικά με τα γραφικά του παιχνιδιού, οι οποίες μειώθηκαν λόγω των «περιορισμών του Windows Phone», όπως περιέγραψε ο Scott.

2015Edit

  • Στις 16 Ιανουαρίου το Five Nights at Freddy's 2 κέρδισε δυο βραβεία FEAR, περιλαμβάνοντας το Game of the Year.

Ενδιαφέρουσες ΠληροφορίεςEdit

  • Το Five Nights at Freddy's 2 έχει περισσότερα animatronics από κάθε άλλο παιχνίδι στη σειρά, με ένα σύνολο των έντεκα.
  • Η Toy Chica, η Μαριονέτα και ο Golden Freddy δεν εμφανίζονται στο τρέιλερ του Five Nights at Freddy's 2, αλλά η Toy Chica μπορεί να φανεί σε αρκετά πόστερ στους τοίχους, και η Μαριονέτα και ο Golden Freddy εμφανίζονται σε ζωγραφιές των παιδιών.
  • Συμπτωματικά, η κυκλοφορία του Five Nights at Freddy's 2 έγινε 87 ημέρες μετά την κυκλοφορία του Five Nights at Freddy's.
  • Ωστόσο τίποτα που να σχετίζεται με το με το "87" δεν ήταν στο δεύτερο παιχνίδι εκτός από την ημερομηνία που ανακαλύφθηκε στις Νύχτες 5 και 6, σε αντίθεση με το τέταρτο παιχνίδι που σε μεγάλο βαθμό δίνει επίκεντρο στο Δάγκωμα του '87.

Also on FANDOM

Random Wiki